Fraværsgrensen er frekk og helseskadelig
Dagens fraværsgrense i videregående skole er respektløs, frekk og helseskadelig, og er kun en instrumental quick fix-løsning på noe som er et komplisert problem. Det er årsakene til fravær vi må løse, og det gjøres ikke over natta, og i hvert fall ikke med dagens fraværsgrense.